2014. szeptember 27., szombat

Csak úgy

Elkalandoztam. Vagy elkanászodtam. Inkább ez utóbbi.
Beindultak az edzések a nagynak, a kicsi pedig igazi energiabomba..és hatalmas humorérzéke van.

Nem gondoltam, hogy egyszer ezt mondom, de most úgy érzem, szeretem az őszt. A hűvösben érezhető nap melegét, ami már nem úgy hat, mint nyáron. A színeket. A hulló gesztenyét.
Nem tudom mi van a gesztenyékkel..régen sosem érzékeltem, hogy hullik, csak szedtük a földről fölfelé őket. Most viszont kész életveszély a fák alatt elgyalogolni. Már van púpom is, amit egy fentről óriási erővel rámzuhanó tüskés gesztenyeház okozott. Állat. Azóta nem merek felnézni, nehogy egy kiüsse a szemem..:))
Fel vagyok pörögve. Mondjuk, sok emberen tapasztalom, mintha tavaszt érezne, nem befelé gubózik, hanem kifelé virágzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése